BLOC 3. "EL PROCÉS LECTOESCRIPTOR"
Benvinguts i benvingudes a l'última entrada d'aquest blog! En aquesta, us presente el tercer i últim bloc de l'assignatura HACLEC: El procés lectoescriptor. El bloc 3 està dividit en dos grans apartats; un reservat per a l'escriptura; i l'altre per a la lectura. Al seu torn, els continguts teòrics que es treballaran al llarg del bloc s'organitzen en subapartats dins dels dos grans eixos. El primer gran apartat és el de llegir. Amb ell aprendrem les funcions i les característiques del llenguatge escrit, així com què li diferencia de la llengua oral; i algunes consells per a fomentar el seu aprenentatge a l'aula. D'altra banda, coneixerem els dos grans mètodes d'adquisició de la lectura: sintètic i analític; però també repassarem a diversos autors amb gran rellevància en aquest procés, entre els quals es troben María Montessori, Decroly o Freinet. Un altre aspectes fonamental són les fases per les quals els alumnes passen durant el procés d'apre...









