PRESENTACIÓ, QUÈ TROBAREM EN AQUEST BLOG?
Primer de tot, les presentacions. El meu nom és Miriam Santana i soc estudiant de la Universitat d'Alacant, en la qual actualment estic cursant el segon any del Grau en Mestre en Educació Infantil.
Des de ben xicoteta he sentit una connexió especial amb el món de l'ensenyament i tot el que aquest comporta. M'encanta poder formar part del desenvolupament dels més xicotets, ser la seua guia i ensenyar-los tot el que necessiten. Però també, em fascina descobrir i aprendre tot el que tenen per mostrar al món. Em sent molt afortunada de poder dir que en un futur seré mestra d'Educació Infantil.
En aquest blog trobarem recollits els continguts i les diverses pràctiques que realitzaré en l'assignatura d'Habilitats comunicatives i lectoescriptura en Català, del curs acadèmic 2020-2021.
L'assignatura es divideix en tres grans blocs. A la mateixa vegada, en cadascun d'aquests trobem diferents unitats. En el primer d'ells, "Escola i llengua" coneixerem els objectius que es persegueixen respecte a l'alumnat plurilingüe, què s'entén i com està recollit el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià i el paper del docent en el procés d'ensenyament i aprenentatge. El segon bloc va destinat a "La llengua oral" i en ell descobrirem el marc legal que constitueix l'ensenyament del sistema educatiu valencià, com l'alumnat adquireix aquesta llengua oral i quina és la funció del docent en el procés. Finalment, el tercer bloc és "El procés lectoescriptor", i aquest es divideix en dos grans blocs: llegir i escriure.
Ens veiem en la pròxima entrada!



Comentarios
Publicar un comentario