PRÁCTICA 3, "CONFERÈNCIA SOBRE EL PLC"

Dia 8 de març, dia internacional de la dona. Se substitueix la sessió lectiva de l'assignatura per una conferència online sobre "El projecte lingüístic de centre", impartida per Lorena Cantó.

Aquesta conferència és una molt bona oportunitat per a acabar de comprendre i interioritzar els conceptes vistos en classe, així com també per a aprofundir encara més en el que és el PLC i tot el que aquest comporta. A més, d'aquesta conferència no solament extraiem coneixements sinó també la tercera pràctica de l'assignatura. A més, d'aquesta conferència no solament extraiem coneixements sinó també la tercera pràctica de l'assignatura. Per a la seua realització, el primer que cal fer és, individualment, anotar aquelles idees que ens semblen més rellevants i significatives, per a després posar-les en comú amb els membres del grup de treball. 
Una vegada fet això, la segona part de la pràctica consisteix a realitzar un document que reculla les diferents idees de manera molt visual i esquematitzada, ja siga una presentació de Power Point, una infografia, un pòster, o qualsevol altre format que se'ns ocórrega. En el nostre cas, vam optar per un pòster, ja que pensem que és un recurs molt útil si el que es busca és representar diferents idees de manera que resulte molt atractiu visualment però que al seu torn reculla el més important, per tant, tot el grup vam coincidir que era el que més s'assemblava i amb el que millor podíem plasmar la nostra idea.
D'aquesta manera, us presente el nostre pòster sobre el Projecte lingüístic de centre, espere que ho gaudiu!

A més, com les dues pràctiques anteriors, hem d'exposar el treball a la resta de companys i companyes. En aquesta ocasió, vam ser Noel Abad, Raúl Onofre i jo els encarregats d'això. 

Fins ací l'entrada, ens veiem en la pròxima!

Comentarios

Entradas populares