PRÀCTICA 2, "COM TREBALLAR AMB ALUMNAT NOUVINGUT EN AULES D'IMMERSIÓ"

Benvinguts i benvingudes a la segona pràctica de l'assignatura. Aquesta és una pràctica grupal i s'articula sobre un dels continguts del primer bloc, l'alumnat nouvingut. Per a la seua realització, es visualitzarà un vídeo proposat per la professora en el qual es presenta la metodologia emprada en un centre de Mallorca. Us deixe l'enllaç del vídeo 

Una vegada vist el vídeo i extret cada membre del grup les seues idees principals o aquelles que ha considerat més rellevants, les posem en comú per a decidir quines dades resulten més representatius d'allò que es mostrava en el vídeo. Per a aquesta selecció d'idees, decidim tractar de contestar a una sèrie de preguntes que la mestra ens va proporcionar amb l'explicació de la pràctica.


I finalment, ens queda dissenyar una infografia en la qual plasmar totes aqueixes idees que finalment seleccionem de la manera més visual i sintetitzada possible, ja que després es presentarà a la resta dels companys i companyes. El meu grup i jo decidim utilitzar l'aplicació Canva per a la seua realització, ja que ens sembla que és molt senzill treballar amb ella, a més de que té una gran varietat de dissenys, opcions, etc. D'aquesta manera, el resultat de nostra infografia és el següent: 


Per a l'exposició, com a grup vam decidir que Paula Marco i jo exposaríem el treball. A més, se'ns va facilitar un fitxa per a valorar les presentacions de la resta de grups. 

De manera general i personalment, considere que les exposicions van ser molt bones i que els companys i companyes es van esforçar molt tant en el disseny de la infografia com també a fer una exposició entretinguda i adequada.

Espere que us haja agradat la infografia que us he presentat. Ens veiem en la següent amb una nova pràctica!

Comentarios

Entradas populares