PRÀCTICA 2, "COM TREBALLAR AMB ALUMNAT NOUVINGUT EN AULES D'IMMERSIÓ"
Benvinguts i benvingudes a la segona pràctica de l'assignatura. Aquesta és una pràctica grupal i s'articula sobre un dels continguts del primer bloc, l'alumnat nouvingut. Per a la seua realització, es visualitzarà un vídeo proposat per la professora en el qual es presenta la metodologia emprada en un centre de Mallorca. Us deixe l'enllaç del vídeo .
Una vegada vist el vídeo i extret cada membre del grup les seues idees principals o aquelles que ha considerat més rellevants, les posem en comú per a decidir quines dades resulten més representatius d'allò que es mostrava en el vídeo. Per a aquesta selecció d'idees, decidim tractar de contestar a una sèrie de preguntes que la mestra ens va proporcionar amb l'explicació de la pràctica.
I finalment, ens queda dissenyar una infografia en la qual plasmar totes aqueixes idees que finalment seleccionem de la manera més visual i sintetitzada possible, ja que després es presentarà a la resta dels companys i companyes. El meu grup i jo decidim utilitzar l'aplicació Canva per a la seua realització, ja que ens sembla que és molt senzill treballar amb ella, a més de que té una gran varietat de dissenys, opcions, etc. D'aquesta manera, el resultat de nostra infografia és el següent:
Per a l'exposició, com a grup vam decidir que Paula Marco i jo exposaríem el treball. A més, se'ns va facilitar un fitxa per a valorar les presentacions de la resta de grups.
De manera general i personalment, considere que les exposicions van ser molt bones i que els companys i companyes es van esforçar molt tant en el disseny de la infografia com també a fer una exposició entretinguda i adequada.
Espere que us haja agradat la infografia que us he presentat. Ens veiem en la següent amb una nova pràctica!




Comentarios
Publicar un comentario