BLOC 1. "ESCOLA I LLENGUA"
Benvinguts i benvingudes a una nova entrada! En aquesta, us presentaré el primer bloc de l'assignatura.
Com ja he dit en l'entrada anterior, el títol del Bloc 1 és "Escola i llengua". Podem dividir aquest primer bloc de continguts en 3 unitats.
En la primera d'elles, ens centrarem en l'alumnat, concretament, en l'alumnat plurilingüe. Per a això, primer coneixerem la diversitat lingüística que existeix en la nova realitat multilingüe, la relació entre la situació sociolingüística i el sistema educatiu, què s'entén per primera i segona llengua, i a més, parlarem del portfolio en educació infantil i primària. També, estudiarem els aspectes sociolingüístics i psicolingüístics de l'educació plurilingüe i, finalment, descobrirem a l'alumnat nouvingut.
Tot això incloent debats, visualitzacions de diferents vídeos, activitats i més propostes amb la finalitat d'assimilar cada nou concepte que aprenguem.
Ens veiem en la pròxima entrada!




Comentarios
Publicar un comentario